Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργάσιμων ημερών και να κάνετε αλλαγή με οτιδήποτε επιθυμείτε.
Eπιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον και μόνο:
Το προϊόν δεν έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρείας καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).
Επιστροφές και αλλαγές σε σκουλαρίκια γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και δεν έχουν αφαιρεθεί τα προστατευτικά.
Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της συνεργαζόμενης courier, με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.
Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση από 5€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.
Παρακαλούμε φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!
14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης σύμφωνα με την ΕΕ
Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατεστο διαδίκτυοή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.
Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές.
Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
1. Επιστροφή μέσω ταχυμεταφορών
Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 97 52 569 ή στο email [email protected] για να μας ενημερώσετε για το αίτημα επιστροφής ή αλλαγής. Σας ενημερώνουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής/αποστολής. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί.